LBA

I- 23.07.2014
Zostałam nominowana do Liebster Award, przez nataszę. Oto jej blog.
Odpowiedzi:
1. Jak masz na drugie imię?
Magdalena
2. Jaką książkę byś poleciła?
Ogólnie to poleciłabym dużo książek, ale tak najbardziej to serię Felix, Net i Nika, oraz  Dom tajemnic i serię Zwiadowcy.
3. Jaki ostatnio oglądałaś film?
Teen Beach movie
4. Co myślisz o rasizmie?
Potępiam rasizm, bo według mnie nie ważne jak wyglądasz, ważne kim jesteś.
5. Oglądasz Niekrytego Krytyka? Jeśli tak to podoba ci się?
Nie oglądam :P
6. Twoje ulubione danie?
Naleśniki *.* i tosty :)
7. Oglądasz jakiś serial?
Austin & Ally, Rodzinka.pl i CSI
8. Masz jakieś książki w domu? Jeśli tak to jakie?
Mam baaardzo dużo książek w domu. Encyklopedie, książki z gatunku fantasy, science-fiction, przygodowe.. długo by pisać :P
9. Wolisz kryminał czy fantasy?
Fantasy
10. Jakiego smerfa lubisz najbardziej i dlaczego?
Marudę, bo  wszystko mu się  nie podoba
11. Co myślisz o moim opowiadaniu?
Jest po prostu idealne. Świetne, genialne, cudowne- jedno z moich ulubionych.

Pytania do nominowanych:
1. Twój ulubiony zespół?
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
3. Wymień 3 swoje pozytywne cechy
4. I 3 negatywne
5. Jak mijają ci wakacje?
6. Twój ulubiony film?
7. Ulubiona książka?
8. Masz jakieś zwierzątka w domu?
9. Jakie masz zainteresowania?
10. Twój ulubiony kolor?
11. Jak spędzasz wolny czas?

Nominuję:
1. http://she-is-enigma-raura.blogspot.com/
2. http://darkangelliampayne.blogspot.com/
3. http://city-of-angels-harry.blogspot.com/
4. http://raura-anotherstory.blogspot.com/
5. http://i-got-my-eyes-on-you.blogspot.com/
6. http://raurarealstory.blogspot.com/
7. http://danceddream.blogspot.com/
8. http://lostinlifeonedirection.blogspot.com/
9. http://its-nothing-princess.blogspot.com/
10. http://allyiaustin.blogspot.com/
11. http://polishfriends216.blogspot.com/
---------------------------------------------------
II- 04.08.2014
Hej! Zostałam po raz drugi nominowana do LBA przez Pinki, z tego bloga. Dzięki ;*
Odpowiedzi:
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z bloggerem?
~Zastanawiałam się, co zrobić z wolnym czasem i przypadkowo wbiłam na bloggera :3
2. Czy według ciebie jest ktoś, kto jest wzorem do naśladowania? Powiedz kto i uzasadnij.
~Moim zdaniem bloggerki, bo poświęcają swój czas na pisanie rozdziałów (nie mówię tu o sobie, żeby nie było). Na przykład Abi, Ula Mikuwka, Pinki, Zuzaa Bielka. Dużo ich jest <3
3. Masz jakieś zwierzątko? Jakie? Jak się nazywa?
~Mam psa Dżeka :)
4. Uprawiasz jakiś sport? Jaki?
~ Piłka nożna :3
5. Ile masz lat?
~W grudniu kończę 14 :)
6. Kiedy założyłaś swojego pierwszego bloga?
~ Jakoś we wrześniu 2013. Nie pamiętam dokładnej daty, bo ten blog jest już usunięty
7. Należysz do jakiegoś fandomu? Jeśli tak to powiedz jakiego?
~R5er, Directioner, PotterHards
8. Ulubiony aktor/ aktorka?
~Ross Lynch,  Laura Marano :)
9. Ulubiony zespół?
~R5
10. Cel w życiu?
~Jeszcze nie mam żadnego celu :P
11. Małe coś vs coś
converse vs vans
zauroczenie vs miłość
The Vamps vs One Direction
Maia Mitchell vs Laura Marano
TBM vs A&A
Ross Lynch vs Spencer Boldman
dresy vs jeansy
~ Converse
Zauroczenie
One Direction
Laura Marano
A&A
Ross Lynch
jeansy

Nikogo nie nominuję, bo nie mam pomysłu na pytania. To na tyle <3
--------------------------------------
III- 14.08.2014
Zostałam nominowana przez Gosię Wojtczak z blogu: http://friendshipisthemostimportant.blogspot.com/
Odpowiedzi:
1. co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, pisać, czytać książki
2. co myślisz na temat mojego bloga?
Jest fajny
3. jaki jest twój ulubiony owoc?
Jabłko
4. ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej.
5. ulubiony aktor/aktorka?
Ross Lynch/ Laura Marano
6. ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Dużo tego jest
7. jaki jest twój styl?
Mój styl jest pomieszaniem wielu stylów, nie umiem go zdefiniować
8.  co lubisz jeść?
Naleśniki, słodycze, czekoladę, truskawki, lody czekoladowe, gofry, omlety, tosty..
9. co jest w twoim życiu najważniejsze dla Ciebie?
Muzyka
10. Twój ulubiony zespół?
R5 i One Direction
11. w jakim sporcie się udzielasz?
Kolarstwo
----------------------
IV- 03.01.2014
Zostałam nominowana przez Wiki R5er z bloga http://r5-oneshoty.blogspot.com/
Odpowiedzi:
1. Jakie pary shippujesz?
~ Raura, Rydellington, Rikessa :P
2. Co cię inspiruje?
~ Głównie muzyka, ale też otoczenie
3. Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
~ POP, Pop-rock, zdarzają się też inne :P
4. Jaki jest twój ulubiony blog i jaki byś mi poleciła?
~Czytam ponad 200 blogów, ciężko mi wybrać. Ale chyba najbardziej lubię zapisane-w-gwiazdach-raura.blogspot.comhttp://r5-my-love-story.blogspot.com/ http://this-is-impossible-r5-story.blogspot.com/ http://she-is-enigma-raura.blogspot.com/
Polecam ci je, chyba że już je czytasz :D
5. Czy masz rodzeństwo?
~ Nie, ale mam psa :)
6. Spotkałaś/chciałabyś spotkać swojego idola?
~Z całej duszy chciałabym spotkać R5. To mój ulubiony zespół, nie wyobrażam sobie życia bez ich muzyki :)
7. Lubisz jadać w miejscach typu McDonald/KFC?
~ Nie jadałabym tam codziennie, ale co jakiś czas można się skusić :P
8. Jakie są twoje ulubione książki/filmy?
~ Poważnie takie pytanie? Będzie ciężko, bo uwielbiam strasznie dużo filmów i książek. Z książek to: Dom tajemnic, Felix Net i Nika, Harry Potter, Zabójcze piękno
Z filmów: różne horrory, fantasy i inne
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
~ Oczywiście pisać, grać na keyboardzie, czasami rysować, czytać i słuchać muzyki :)
10. Jaki jest Twój ulubiony deser?
~ Tort, naleśniki :P
11. Jakie jest twoje hobby (poza blogowaniem)?
~ Słuchanie muzyki, denerwowanie ludzi :3, czytanie, oglądanie filmów, od niedawna zgniatanie piłeczki antystresowej, nie wiem dużo tego :P

Pytania do nominowanych:
1. Jak radzisz sobie ze stresem?
2. Jaki jest twój ulubiony zespół?
3. Ulubiony kolor?
4. Co daje ci szczęście?
5. Jakie jest Twoje hobby?
6. Jaki gatunek filmów najbardziej lubisz?
7. Ulubiony przedmiot w szkole?
8. Oglądasz jakiś youtuberów (jeśli tak to jakich)?
9. Jaki masz model telefonu?
10. Masz jakieś plany na 2015?
11. Jaki masz kolor oczu?

Nominuję:
1. http://r5-my-love-story.blogspot.com/
2. http://littledaddysgirlhardfuck.blogspot.com/
3. http://she-is-enigma-raura.blogspot.com/
4. http://r5-interaktywnyblog.blogspot.com/
5. http://wantdancewithyou.blogspot.com/
6. http://immortal-two-souls.blogspot.com/
7. http://swiat-hayden.blogspot.com/
8. http://nolovenosmile.blogspot.com/
9. http://this-is-impossible-r5-story.blogspot.com/
10. http://upadla-i-lowcy.blogspot.com/
11. http://rauraandr5-myhistory.blogspot.com/
--------------
V- 15.03.2015
Zostałam nominowana przez Natalię Deciek z tego bloga: http://we-and-r5.blogspot.com/
Dzięki <3
1. Ile masz lat?
Jeszcze 14, w grudniu 15 :D
2. Za co kochasz R5?
Za wspaniałą muzykę którą tworzą- dzięki niej nawet w najgorszym dniu można odzyskać power i optymizm. Za ich poświęcenie dla fanów i ogólnie- dzięki nim odzyskuję wiarę w ludzi.
Za ich orginalność. Za to, że są i mogę myśleć o nich co wieczór i mówić dobranoc choć wiem, ze mnie nie usłyszą.
3. Masz jakieś plakaty w pokoju?
Pewnie :D Kilka plakatów R5, Rossa, Laury Marano, Cleo i Donatana, Maćka Musiała i  One Direction
4. Jakie masz hobby?
Ogólnie to pisanie, choć jak na razie nie mam pomysłów i ochoty, gra na keyboardzie, czytanie książek i denerwowanie ludzi oraz spanie
5. Oglądasz jakiś Youtuberów? Jak tak to jakich?
Oglądam :D 5 sposobów na, AbstrachujeTV, SA Wardega
6. Gdyby R5 miałoby przylecieć do Polski gdzie chciałabyś aby grali koncert?
Najfajniej byłoby w Rybniku bo mam blisko. Ale Kraków i Wrocław też całkiem okey ;)
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Patrz punkt 4 :)
8. Czytasz czasopisma dla nastolatek typu Bravo ... itd?
Tak, Bravo i czasami Fun Club
9. Do szkoły chodzisz piechotą czy dojeżdżasz autobusem/samochodem?
Mam 5 km do szkoły więc jeżdżę samochodem, a czasami autobusem.
10. Ulubiona książka?
Serio? Jest ich bardzo dużo ale ogólnie to seria ''Felix, Net i Nika''
11. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego ;)
Nikogo nie nominuję bo po prostu jestem na to zbyt leniwa :P
-------------------
VI- 11.05.2015
Nominacja od Sashy Blog z tego bloga: http://magicandlove-raura.blogspot.com/
1. Jak zaczęłaś swoją karierę Blogger'a?
Zaczęło się od pisania krótkich części opowiadań o czwórce przyjaciół jakoś tak we wrześniu 2013. Bloga już nie ma :P
2. Kogo najbardziej lubisz z R5?
Najbardziej jestem za Rossem. Wiem, że to standardowe, ale jakoś tam on mnie ujął najbardziej. Może również dlatego, że jest najmłodszy z R5 i tylko 5 lat ode mnie starszy :P
3. Data Twoich urodzin?
Nie wiem po co Ci to, ale okey: 3.12.2000
4. Gdyby istniała możliwość zmiany imienia, to jakie byś imię wybrała?
Alexandra (tak, przez x) lub Magdalena. Alexa też byłaby spoko :D
5. Najlepsze przyjaciółki?
Bo wielu nieudanych ''przyjaźniach'' mam Wereła i Fufciczkę :P
6. Wymień 3 blogi, które mi polecisz
Tylko 3? Nie będę wybierała trzech najlepszych, bo tak nie można. Dam 3 fajne: http://follow-your-dreams-raura.blogspot.com/ http://amazing-story-r5.blogspot.com/ http://r5-luminosity.blogspot.com/ http://past-present-raura.blogspot.com/ http://i-see-dark-raura.blogspot.com/ Ta wiem, że jest 5 :P
7. Byłaś zakochana? Jak zareagowałaś, gdy to stwierdziłaś?
Nie byłam. Zauroczenie tylko jak już. Na szczęście mi przeszło! Mimo, że nie lubię tej całej miłości, dobrze pisze mi się takie blogi. Paradoks Lauren :P
8. Ulubiona piosenka?
Nie lubię takich pytań. Nie potrafię wybrać ulubionej. Soundtrack z traileru Avengers Czas Ultrona i Katy Tiz- Whistle (While You Work It)
9. Twoja ksywka/przezwisko?
Nie mam. Kumpel miał mi wymyślić ale nie wymyślił. Może Ty wymyślisz?
10. Twój najdziwniejszy sen?
Teraz nie umiem sobie przypomnieć :D
11.Jak zareagowałaś na LBA? Myślisz, ze Twoja praca jest dobrze wykonana i nie żałujesz, że założyłaś Bloga?
Moja reakcja to było coś w stylu: Znowu?
Czasami się waham, czy dobrze, że zaczęłam  blogować. Jak czytam rozdziały sprzed kilku miesięcy, jestem załamana moim beznadziejnym stylem pisania. To cud, że ktoś to czyta. Tutaj wyrażam siebie.
------------
VII- 16.05.2015 Tajemnicza Nieznajoma http://past-present-raura.blogspot.com/
1. Skąd jesteś?
Ze Śląska
2. Skąd wziął sie u Ciebie pomysł na bloga?
Napisałam krótkiego OS'a i było tam coś o wyścigach. Potem zaczęłam interesować się R5 i Laurą i postanowiłam to połączyć.
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Dużo czasu spędzam na komputerze, czasami wyjdę na dwór, śpię lub coś podobnego :P
4. Ulubiona osoba z R5? Czemu akurat ona?
Ross. Jakoś ujął mnie sobą.
5. Poza pisaniem, czym się jeszcze interesujesz?
Muzyką, czytaniem blogów i książek, denerwowanie ludzi itp. :D
6. Uprawiasz sport? Jeśli tak to jaki?
Ogólnie to nie. Prawie zawsze ćwiczę na W-Fie, czasami z sąsiadką w badmintona itp. Myslę, że to jakiś sport jest. Takie połączenie wielu sportów :P
7. Twoje 3 ulubione piosenki? poza R5
We Own It
Whistle (While You Work It)
I've Got No Strings (z traileru Avengers)
8. Ferie czy wakacje?
Z jednej strony ferie, z drugiej wakacje. Chyba wybieram wakacje. Pomimo tego, że strasznie się zawsze nudzę :P
9. Jakie masz plany na przyszłość?
Chciałabym napisać książkę, ale nie wiem czy coś z tego będzie :P
Jak na razie nie wiem co dalej
10.Wolisz psy czy koty?
Jestem za psami, ponieważ według mnie są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Mój pies zawsze jest przy mnie i  mimo tego, że nic nie mówi potrafi niejednokrotnie pocieszyć :D

Nominuję tylko:
http://przezcierniedogwiazd2historie.blogspot.com/
http://laura-i-r5-i-hate-you.blogspot.com/
http://lets-not-be-alone.blogspot.com/
Pytania:
1. Z jakiego województwa jesteś?
2. Co lubisz robić oprócz pisania?
3. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
4. Ile blogów czytasz?
5. Ile masz lat?
6. Co myślisz o tym: 'Każda kłótnia zbliża bardziej, jednak tylko wtedy, gdy jest to prawdziwa miłość'
7. Co robisz w tym momencie? (oprócz odpowiadania na LBa)?
Nie mam pomysłu na więcej nominowanych i więcej pytań, więc jest tylko tyle :P
-------
VIII- 28.09.2015 Alex Rover http://milosc-rosnie-powoli-raura.blogspot.com/

1. Czy masz jakieś zwierzątko?
Tak, mam psa. Jest to kochany, jedenastoletni kundelek, bez którego nie wyobrażam sobie życia. Wabi się Dżeki i jest moją inspiracją, najlepszym przyjacielem i młodszym bratem.
2. Co sądzisz o uchodźcach?
Hm... ciekawe pytanie. Z jednej strony to żal mi ich, bo uciekają aby mieć lepsze życie. My, Polacy, też uciekaliśmy podczas wojny i nikt nas nie chciał przyjąć. Z drugiej, mogą chcieć tylko zysku lub zabrania nam ''naszej'' polskości, Sama nie wiem co o tym myśleć. 
3. Do jakiego kraju wyprowadziłabyś się najchętniej?
Najchętniej nie wyprowadzałabym się nigdzie. Zostałabym w Polsce. Jednak, gdybym już miała wybierać, moim wyborem zostałaby Wielka Brytania, a konkretnie Anglia :D Kocham te klimaty ^^
4. Aktor, za którego chcesz wyjść?
Fajnie byłoby wyjść za Rossa, tak, jestem strasznie przewidywalna. Jednak pomimo tego, że go uwielbiam, realia sa takie, że ma Court, nie umiem gadać po angielsku, jest ode mnie 5 lat starszy i jestem pewna że znajdzie prawdziwą miłość swojego życia, którą na pewno nie będe ja. (Widziałabym go z Lau Marano :3)
5. Ulubiony kosmetyk?
Nie mam ulubionego, bo nie skupiam się na tym :P
6. Ukochany sklep?
Księgarnie ♥, empik jeśli chodzi o płyty i Cropp :3
7. Jaki masz stosunek do sklepów z odzieżą używaną?
Nie mam nic do tych sklepów, ale nie miałam jeszcze okazji w nich kupować. 
8. Książa, któa skończyła się tak, że miałaś ochotę rzucić nią o ścianę (w moim przypadk jest to ostatnia część trylogii Spętani przez bogów Josephine Angelini. Jak ona mogła zostawić Oriona, dop cholery?!)
Właściwie to aktualnie próbuję w myślach znaleźć taką książkę, bo mam niezłą lukę w pamięci. Może ''Zabójcze piękno''? Nie spodziewałam się tego, kim będzie zabójca. 
9. Piosenka, którą lubisz, ale musisz mieć nastrój na słuchanie jej?
No nie wiem, np. Story Of My Life- One Direction :P
10. Czy miałaś kiedyś tak, ze podobał ci się niezbyt urodziwy chłopiec?
Tak, ale to chyba wynika z mojego punktu widzenia. Popieram bardziej spoglądanie na charakter chłopaka, bo uroda przeminie, a charakter zostanie.

11. Jak (w skali od 1 do 10) bardzo kochasz swoje łóżko?? :D
9,5 :D
---------
IX- 30.09.2015 Aria Lynch http://love-do-way-you-lie.blogspot.com/
1. Jakie filmy lubisz najbardziej i dlaczego?
Lubię komedie, horrory, akcji, ogólnie mam szeroki gust :P
2. Ulubione perfumy
BI-ES PARADISO
3. Czy byłaś/jesteś zakochana?
Kiedyś byłam.
4. Czy masz najlepszą przyjaciółkę, jeśli tak opisz ją w kilku słowach
Mam. Szczera, fajna, zabawna
5. Piosenka, którą mogłabyś słuchać do końca życia.
R5- Loud
6. Masz ulubionego youtubera, jeżeli tak to kogo i dlaczego
Abstachuje- zawsze śmieszą mnie ich filmiki :D
7. Torebka czy plecak?
Plecak :>
8. Książka przy której płakałaś jak bóbr?
Daaawno to było ''Pies, który jeździł koleją'' czy jakoś tak
9. Jesteś humanistką czy lepiej radzisz sobie z przedmiotami ścisłymi?
I to jest pytanie na dziś! Nie mam pojęcia :P
10. Jaka jest najgłupsza rzecz jaka przydarzyła Ci się w życiu?
Było dużo takich rzeczy :P
11. Bez czego jest ci najtrudniej wytrzymać telewizji, komputera czy telefonu?
Bez komputera [w moim przypadku laptopa], bo mogę na nim pisać i sprawdzać wszystko szybciej niż na telefonie
Jak zwykle nikogo nie nominuję, bo nie mam na to chęci i czasu xx.
------------

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :)
    Zapraszam do przeczytania odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LBA!
    Szczegóły u mnie: http://milosc-rosnie-powoli-raura.blogspot.com/2015/09/lba.html

    OdpowiedzUsuń